sobota, 7 października 2017

Android - warto!

Po latach prób, mogę z całą pewnością powiedzieć, że Android, to coś na co warto zwrócić uwagę podczas wybierania telefonu. Nie mówię, że to jedyna słuszna opcja, ale jednak to właśnie na nim uda nam się uruchomić najwięcej aplikacji i jest on zdecydowanie bardziej funkcjonalny niż inne systemy.

Ostatnio trochę się bawiłem i znalazłem aplikację bardzo ciekawą, która niesamowicie ułatwia mi pracę. Tylko na Androida oczywiście. Chodzi mianowicie o nagrywanie rozmów uruchamiane jednym kliknięciem - bardzo przydatne jeśli akurat toczy się ważna rozmowa, a my jedziemy tramwajem, czy po prostu nie mamy możliwości zapisania czegokolwiek. Tu link, poczytajcie:

Tutaj z kolei ink do instrukcji jak zainstalować flasha, z którą wiem, że wielu się męczy i męczyć się nie może skończyć. I na koniec odsyłam was do testów tabletu, z którego i ja korzystam - Android moim zdaniem świetnie się na nim sprawdza. W ogóle tablet godny polecenia, ale jako że na blogu piszę o telefonach, to tu tylko link - dla zainteresowanych.

2 komentarze:

  1. Ja mam telefon z Androidem od dawna. Ogólnie w obsłudze bez zastrzeżeń, miałam tylko początkowo problemy z połączeniem się z siecią od innego dostawcy. Teraz korzystam z oferty https://fiberlink.pl/ i już nie ma zakłóceń, to najlepsza firma telekomunikacyjna na terenie Małopolski, mają mnóstwo zadowolonych klientów.

    OdpowiedzUsuń