środa, 6 czerwca 2012

Słuchamy muzyki tym razem nie z telefonu

Muszę przyznać, że słuchanie muzyki to dla mnie niezbędny element każdego dnia, a jednocześnie nie mogę sobie pozwolić na wykorzystywanie do tego mojej biednej noki. Po prostu za dużo z niej korzystam z jednej strony, a z drugiej potrzebna mi zawsze pełna bateria - kwestia rodzaju wykonywanej pracy, nie mogę pozwolić sobie na rozładowanie telefonu i pozostanie nieuchwytnym przez godzinę czy dwie.

Zastanawiając się jak rozwiązać ten problem zacząłem poważnie rozważać zakup jakiegoś iPoda - shuffle lub nano, ewentualnie touch.

Czy macie jakieś rady - póki co wszelkie głosy rozkładają się mniej więcej po równo. Także rola się odwraca na ten jeden raz, następny razem wracam do was z porcją informacji :)

1 komentarz:

  1. Ja tam wolę słuchać z radia albo z internetu. A taki też można mieć u siebie w domu dzięki falom radiowym, korzystacie z takiej możliwości? Na https://fiberlink.pl/internet-radiowy/ znajdziecie ofertę na internet radiowy jednego z najlepszych dostawców na terenie Małopolski. Największą zaletą internetu radiowego jest jego dostępność nawet w słabo skomunikowanych miejscach.

    OdpowiedzUsuń